hein

Hein Meijer (1966) heeft vanaf de eerste online bits en bytes het internet als onderdeel van zijn dagelijkse leven gemaakt. Hij herkent de trends en weet hoe vluchtig sociale media is geworden. Buiten de vele positieve kansen en mogelijkheden die het internet biedt, kent hij ook de gevaren en valkuilen. Vanaf het moment dat een eigen website tot de mogelijkheden behoorde ondersteunt hij ondernemers om zich te profileren via het internet. 

Daarnaast ondersteunt Hein trainers bij het ontwikkelen van het online deel van hun trainingen. Ook ontwikkelt hij bedrijfstrainingen en handleidingen voor de interne kennisoverdracht en als onderdeel van de ICT vraagstukken van ondernemers.

De vertaling van dit boek naar een kennis-training was dan ook een grote uitdaging. Onder het mentorschap van Geert is dit uitstekend gelukt.

Hein is een “motiverend coach”. Met veel praktische tips, adviezen en to-the-point uitleg zal de opgedane kennis je mede dankzij de ongeëvenaarde IOM methode nooit meer loslaten.